9 Haziran 2012 Cumartesi

Sohbet Hatları ile Telefonda Sevişmek

Selam ben Banu. En sevdiğim hobilerim arasında telefonda Sevişmek var. Bayılıyorum buna kafa dengi bir sohbet arkadaşım oldu mu benden keyiflisi olamaz. Ama herkes benim Telefonda Sohbet arkadaşım olamaz. Sohbet Hatlarını aramalı ve benimle tanışmalı bu arkadaş. Çok seksi bir ses tonum olduğunu söylerler sana bu sesle neler söyleyeceğim neler. Duyduklarınla düz duvara tırmanacaksın. Beni kucağında hissettirecek en güzel sözcükleri söyleyeceğim sana. Birlikte telefonda vahşice sevişeceğiz. Kah sohbet edeceğiz kah telefonda sevişeceğiz. Kafa nereye biz oraya benim hayat tarzım bu şekildedir. Sen bana ayak uydurabilir sabahlara kadar en azından saatlerce konuşabilirsen seni uçururum.
Sohbet Hatları telefon numaramı bir defa aradığında sana bütün fantezilerim ve anılarımın önü açılacak. Seni telefonda orgazm edecek ve seksi sohbet yaptıracağım. Beni en çok baştan çıkaran şey erkeklerin benim hakkımda düşüncelerini söylemesidir. Seni becereceğim, seni bağırttıra bağırttıra yalayacağım demeleri beni öyle bir tahrik ediyor ki zevkten dört köşe olup telefonu ısırıyorum. İşte o zaman yanımda birisi olsa onunkini ısıracağım ama yok öyle birisi. Kalbim bomboş ve ben aşkımı arıyorum. Reel sevgilimle tanışır tanışmaz bu Sohbet Hatlarını (ne kadar zevk verse de) bırakacağım ve tek bir kişiyi mutlu etmeye çalışacağım. Sohbet Hattında seksi muhabbetler yapıp telefonda zevke gelmek için beni arayın. Sohbet telefonum 00355 678 900 789 bu Canlı Sohbet Hatları numarasından istediğin zaman arayabilirsin beni.

2 yorum:

  1. Telefonda sevişmek istiyorum aşkım seninle. Sabahlara kadar vahşi konuşmalar yapasım var seninle.

    YanıtlaSil
  2. Bu gece arayacağım hayatım. Bana en seksi sesinle muamele yap.

    YanıtlaSil